ΤΟ BLOG ΤΗΣ Π.Α.Σ.Π ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Η Π.Α.Σ.Π ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΕΙ ΣΤΟ BLOG ΤΗΣ....ΤΟ BLOG ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ..ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΠΑΣΠ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ



Π.Α.Σ.Π
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 ΔΥΝΑΜΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ

      Ως Π.Α.Σ.Π Κοινωνικής Διοίκησης καταθέσαμε τις εξής προτάσεις  στη Γενική Συνέλευση Τμήματος (καθηγητών) που πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαρτίου 2012 , και αφού ψηφίστηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Φοιτητών « Ο Μέγας Αλέξανδρος» ,υπερψηφίστηκαν στην Γενική Συνέλευση Τμήματος.

1) Προτείνουμε να δοθεί το μάθημα ‘Η Διαγνωστική Εκτίμηση στην Κοινωνική Εργασία’ στην εξεταστική του Ιουνίου. Με αυτό τον τρόπο οι τεταρτοετείς φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να εξεταστούν μια ακόμη επιπλέον φορά στο μάθημα καθώς δεν το διδάχτηκαν την προηγούμενη χρονιά όπως και θα έπρεπε.

2) Προτείνουμε να πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο κανονικά η επί πτυχίω εξεταστική, καθώς επίσης να συμμετέχουν σε αυτή και οι φετινοί τεταρτοετείς φοιτητές.
         Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη πρόταση υπερψηφίστηκε, ωστόσο ύστερα από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης  Τμήματος επί πτυχίω εξεταστική δεν θα δικαιούνται  όσοι δεν έχουν ολοκληρώσει το 8ο εξάμηνο φοίτησης.

3) Προτείνουμε το μάθημα κριτήριο ‘Η Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας’ να μεταφερθεί στο χειμερινό εξάμηνο. Με τον τρόπο αυτό οι φοιτητές θα έχουν το δικαίωμα να εξετάζονται στο μάθημα στην εξεταστική του Φεβρουαρίου και έτσι δεν θα χάνουν ένα επιπλέον εξάμηνο.


 

         Πέρα από τις προτάσεις που προαναφέρθηκαν στη συγκεκριμένη Γενική Συνέλευση Καθηγητών, έχουν περάσει και άλλες προτάσεις, έπειτα από πρωτοβουλία της Π.Α.Σ.Π Κοινωνικής Διοίκησης, ώστε να λύνονται τυχόν δυσλειτουργίες στα μαθήματα, και αυτό να είναι σε όφελος του κάθε φοιτητή. Πιο συγκεκριμένα:

         Επειδή  παρατηρήθηκε το φαινόμενο ότι το μάθημα «η Τέχνη στην Κοινωνική Εργασία» δε θα θεωρούνταν ως επιλεγόμενο μάθημα αλλά ως εργαστήριο και δε θα μετρούσε στο βαθμό πτυχίου αλλά  θα χορηγούταν μόνο ως βεβαίωση συμμετοχής, πιστεύοντας  ότι  αυτή η άποψη είναι τελείως λανθασμένη και το μάθημα θα πρέπει να είναι προσμετρούμενο επιλογής αφού θα παραδίδονται κανονικά θεωρητικά μαθήματα προτείναμε « η Τέχνη στην Κοινωνική Εργασία» να θεωρείται κανονικό μάθημα επιλογής , ώστε να έχουν οι φοιτητές το δικαίωμα της επιλογής, όπως και έγινε.
 
     Επιπλέον έπειτα από πρόταση της Π.Α.Σ.Π Κοινωνικής Διοίκησης  τα μαθήματα    Πληροφορική  I και Πληροφορική II    θα υπολογίζονται πλέον ως μαθήματα επιλογής για τη λήψη του πτυχίου και στον υπολογισμό του βαθμού πτυχίου, κάτι το οποίο δε γινόταν στο παρελθόν.
 
  Επίσης, σχετικά με το πρόγραμμα της εξεταστικής θεωρούμε πως θα πρέπει να δημιουργείται αρχικά από τη γραμματεία του τμήματος επειδή πρώτον είναι δουλειά τους και δεύτερον γνωρίζουνε ορισμένα πρακτικά ζητήματα ( π.χ. διαθεσιμότητα αιθουσών). Στη συνέχεια η γραμματεία θα δίνει το ενδεικτικό πρόγραμμα στο σύλλογο φοιτητών όπου θα κάνει τις διορθώσεις που θα θεωρεί σωστές και θα αφορούν ιδιαιτέρα το να μην συμπίπτουν τα μαθήματα κριτήρια για την κατεύθυνση της κοινωνικής εργασίας καθώς και να μην εξετάζονται οι φοιτητές στα μαθήματα με δυσανάλογο τρόπο     ( π.χ. Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη πολλά μαθήματα μαζί και Πέμπτη-Παρασκευή ελάχιστα), Άρα η γραμματεία θα κάνει το προσχέδιο και ο Σύλλογος Φοιτητών θα κάνει τις προτάσεις αλλαγών που θα διευκολύνουν τους φοιτητές.

      Οι παραπάνω προτάσεις είναι ενδεικτικές του έργου και των ιδεών που προέρχονται έπειτα από συλλογική προσπάθεια και αφορούν όλους τους φοιτητές του τμήματος, καθώς θεωρούμε πως ζητήματα που σχετίζονται με μαθήματα θα πρέπει να είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι υπέρ της διευκόλυνσης και όχι δυσκολίας του φοιτητή. Η προσπάθεια συνεχίζεται με προτάσεις ουσίας και όχι εντυπωσιασμού.
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου