1 )Ως ΠΑΣΠ Κοινωνικής Διοίκησης προτείναμε τα μαθήματα του τετάρτου έτους να διδαχθούν στο τρίτο έτος και να πραγματοποιηθεί διπλή εξεταστική. Μ’ αυτό τον τρόπο οι φοιτητές στο τέταρτο έτος θα κάνουν μόνο την πρακτική άσκηση.
2)Προτείναμε να κάνουν εποπτείες οι καθηγητές οποίοι ανήκουν στην κατεύθυνση της κοινωνικής εργασίας.
3) Να υλοποιηθεί πρακτική άσκηση σε εργαστηριακή μορφή. Εργαστήρια τα οποία θα διαρκούν όσο ένα μάθημα (3 ώρες ανά βδομάδα για ένα εξάμηνο πρακτικής άσκησης- το πρώτο εξάμηνο). Τα εργαστήρια αυτά να πραγματοποιούνται από καθηγητές και επιστημονικούς συνεργάτες της κατεύθυνσης της Κοινωνικής Εργασίας. Το αντικείμενο των εργαστηρίων θα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα της δράσης του Κοινωνικού Λειτουργού αφού κάθε μήνα θα πραγματεύεται διαφορετικό αντικείμενο. Παραδείγματος χάρη, Εξαρτήσεις ένα μήνα, Ειδική Αγωγή τον επόμενο κ.ο.κ. Επίσης θα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα και στην εκπόνηση εργασιών. Θεωρούμε πως με αυτή τη πρόταση καλύπτουμε το ζητούμενο της εύρυθμης λειτουργίας της πρακτικής άσκησης των φοιτητών σε περίπτωση έλλειψης πιστώσεων προς το Τμήμα (εποπτών). Επίσης ο φοιτητής με αυτή τη πρόταση κάνει τη πρακτική του άσκηση εντός Κομοτηνής και δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα για τουλάχιστον ένα εξάμηνο.
4)Να γίνει τμηματικά η Πρακτική Άσκηση (βάσει κλήρωσης το ποιοι θα ξεκινήσουν πρώτοι )π.χ. να υπολογίσουμε σε πόσες εβδομάδες καλύπτεται η Πρακτική Άσκηση βάσει ωρών, αν γίνεται Πρακτική Άσκηση κάθε μέρα, και να τελειώνουν. Έπειτα να μπαίνουν άλλοι τόσοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου